Geek & Gorgeous Happier Barrier, 50 ml Výživný krém pro normální a suchou pleť

  • Výživný, ale lehký hydratační krém se skvalanem, lipidy identickými s pokožkou + polyfenoly ze zeleného čaje pro zdravou kožní bariéru a super jemnou pokožku
  • 7% skvalan uzamyká v pokožce vlhkost a činí pokožku jemnou a hladkou
  • 3% lipidové směsi identické s pokožkou, která funguje v synergii s 0,1% čistým Ceramidem 2 pro silnou a zdravou kožní bariéru
  • Dále obsahuje vysoce kvalitní, standardizovaný extrakt ze zeleného čaje bohatý na polyfenoly, který dodává receptuře jeho světle broskvovou barvu, antioxidační a zklidňující vlastnosti
  • Jeho zklidňující účinky ještě umocňují Alantoin a Bisabolol
  • Reformulovaný v únoru 2023, nově obsahuje i sacharid izomerát a jojobový olej

Typ pleti: Vhodný pro smíšenou, normální a suchou pokožku. Ale pro velmi suchou pokožku složení pravděpodobně není dostatečně okluzivní.
Vhodný téměř pro každého, kdo hledá výživné, ale zároveň lehké složení. Geek & Gorgeous doporučuje  krém zejména tehdy, zaměřujete-li se na zdravou kožní bariéru.

Skladem (>3 ks)
Značka: Geek & Gorgeous
311 Kč
Kategorie: Krémy

Geek & Gorgeous Happier Barrier, 50 ml
Výživný krém pro normální a suchou pleť

Popis

Výživný a intenzivně hydratační, ale zároveň lehký krém, který se zaměřuje na udržení spokojené a zdravé kožní bariéry. S pH 5.2-5.8. 

Bez: Vysušujícího alkoholu, syntetické vůně, esenciálních olejů, silikonů a parabenů.

Účinné látky

Skvalan (Squalane) - Super příjemná a stabilní olejovitá kapalina, která se vyskytuje přirozeně v kožním mazu lidské kůže. Je to výborný zvlhčovač, zanechává pokožku hedvábně hladkou bez pocitu zatížení nebo mastnoty. Je v podstatě kompatibilní se všemi typy pleti a stavy pleti včetně pleti se sklonem k akné.

Lipidy (Jojobový olej/estery makadamového oleje, Fytosteryl Makadamiát, Fytosteroly, Skvalen) – Patentovaná směs lipidů získaná z jojoby, makadamie a olivového oleje, která napodobuje složení povrchových lipidů zdravé pokožky mladých dospělých. Je klinicky prokázáno, že při použití v koncentraci 3% pomáhá při obnově kožní bariéry a hydratací pokožky. Funguje v synergii s Ceramidem 2.

Ceramid 2 – Také známý jako Ceramide NG. Jeden z 9 typů ceramidů, které se přirozeně nacházejí v horní vrstvě pokožky. Ceramidy jsou mimořádně důležité molekuly při udržování zdravé bariéry a hydratované pokožky.

Extrakt z listů zeleného čaje (Camellia Sinensis) (standardizované na 90% polyfenolů) - Polyfenoly zeleného čaje jsou jedna z nejvíce prozkoumaných přírodních složek, u kterých se prokázalo, že má silné antioxidační, UV ochranné a zklidňující vlastnosti.

Bisabolol + Alantoin - Dvě klasické složky péče o pleť známé svými zklidňujícími schopnostmi.

Saccharide Isomerate - Molekula identická s tou v pokožce, váže se na ni jako magnet a udržuje díky tomu pokožku déle hydratovanou.

Použití 

  1. Naneste po sérech ráno a/nebo večer. 

Složení 

Aqua (Water), Squalane, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Jojoba Oil/Macadamia Seed Oil Esters, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Saccharide Isomerate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Bisabolol, Allantoin, Ceramide NG, Squalene, Phytosteryl Macadamiate, Phytosterols, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Citric Acid,  Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol

Výzkum

Kim, Se-Kwon, and Fatih Karadeniz. "Biological importance and applications of squalene and squalane." Advances in food and nutrition research. Vol. 65. Academic Press, 2012. 223-233.

Addy, J. E. F. F., Tiffany Oliphant, and Robert Harper. "A botanically derived skin surface lipid mimetic based on the composition of healthy 22-year-old females." J Cosmet Sci 68.1 (2017): 59-67.

Meckfessel, Matthew H., and Staci Brandt. "The structure, function, and importance of ceramides in skin and their use as therapeutic agents in skin-care products." Journal of the American Academy of Dermatology 71.1 (2014): 177-184.

Journal Der Deutschen Dermatologischen Gesellschaft, Volume 13 (8)– Aug 1, 2015, Green tea in dermatology – myths and facts

Dermatologic Therapy, Volume 26 (3) – May 1, 2013, The use of green tea extract in cosmetic formulations: not only an antioxidant active ingredient

Skin Research and Technology, , Volume 15 (3) – Aug 1, 2009, Protective effects of green tea extracts on photoaging and photoimmunosuppression

Oxidative Medicine and Cellular Longevity, Volume 2012 (2012) – Jun 26, 2012 Protective Mechanisms of Green Tea Polyphenols in Skin

5
6x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
ET Avatar autora | 25.4.2024
Můj nejoblíbenější krém - ať už zkouším cokoli nového, vždycky se nakonec vrátím k Happier Barrier. Používám ho převážně jako noční krém, perfektně funguje přes séra s aktivními látkami, a nebo naopak i bez nich - pokud si stejně jako já poškodíte kožní bariéru (tu mi loni zachránil, když jsem to přehnala s retinalem). Název krému skutečně odpovídá jeho funkci, rozhodně nepřehání :) Doporučuji všema deseti :))
5
AZ Avatar autora | 23.11.2023
skvely krem,na mou citlivou plet vyborny,nedrazdi plet 👍
5
V Avatar autora | 11.4.2023
Výborně se roztírá a vstřebává, pleť bez alergické reakce - mám citlivou. Určitě objednám další balení.
5
V Avatar autora | 5.3.2023
Skvělý hydratační krém. Používám již druhé balení a jsem moc spokojená. Pro mou citlivou s suchou pleť se skvěle hodí. Zároveň je ale lehký a nezanechává pocit mastnoty a neucpává póry a je bez parfemace- což velmi oceňuji. Celkově mám ve své skincare rutině více produktů této značky a vyhovuje mi maximálně!
5
MR Avatar autora | 11.2.2023
Bombastický krémik, mám zmiešanú pleť so sklonom k masteniu a cystickému akné (49 rokov). Výborne mi vyhovuje na noc, po nanesení mojich antiageing sér:-)
5
S Avatar autora | 14.12.2022
Krém je úžasný,mám mastnou pleť se sklonem k akné,tak jsem se trochu bála.Používám na noc,myslím,že v chladnějších měsících je super i na den(mastná pleť).Neskutečně příjemný,nelepí,neumastí a samozřejmě bez parfemace.

Geek and Gorgeous (G&G) je maďarská značka, která funguje od roku 2015. Zakladatelkou je Judit Rácz, talentovaná počítačová vědkyně, která je mimo jiné také zakladatelkou portálu INCI Decoder. Ten pomáhá lidem po celém světě zdarma zjistit přesné složení kosmetických produktů a porozumět jednotlivým přísadám.

Judit si prošla životní cestou od 17 leté dívky s akné, přes nadšenou čtenářku všeho kolem kosmetiky, zakladatelku populárních stránek o kosmetice, až po vytvoření vlastní značky Geek and Gorgeous, která ztělesňuje její představy o tom, jak by kosmetické produkty měly být navržené. Podle stránek geekandgorgeous.com značka netestuje na zvířatech.

Produkty od G&G jsou bez vůně (syntetické i přírodní), barviv a vysušujících typů alkoholu a snaží se minimalizovat všechny přídavné a zbytečné látky. Vyhýbají se též používání běžných alergenů a esenciálních olejů. Nepoužívají ani kontroverzní látky jako parabeny, sírany nebo minerální oleje1. Jejich produkty jsou velmi transparentní a uvádějí přesné množství hlavních účinných látek. Tento přístup vychází z touhy umožnit každému z nás se informovaně rozhodovat o tom, jaké produkty používat dle jejich složení a přesného množství aktivních látek. Jak se někdy říká: “Více neznamená automaticky lépe”, ale když znáte přesný obsah účinných látek, tak se určitě dokážete lépe rozhodnout.

Když jsem poprvé narazila na G&G, během chvíle jsem věděla, že tuto značku chci jednou nabízet na svých stránkách. Právě kvůli jejich filozofii, transparentnosti a v neposlední řadě i používání slova Geek :-)

Zakoupením produktu přispíváte také na neziskovou organizaci Watsi.org, která financuje zdravotní péči pro ty, kteří si to nemohou dovolit. G&G posílá 1 Euro za každý prodaný kus (velikosti 100 ml) kteréhokoliv exfoliantu z jejich nabídky.

Pokud značku G&G neznáte, hezké představení má blogerka a Youtuberka Aestheholic Zuzana Závodská, která je též ambasadorkou této značky.


-------------
1Na svých webových stránkách značka uvádí, že parabeny a některé další látky nejsou dle jejich názoru takový problém, jako se často šíří mezi lidmi, ale že pro klid v duši všech zákazníků je ve svých produktech nepoužívají.

Zpět do obchodu